Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Een hart voor ouderen? Kom bij onze equipe! Als verpleegkundige, kinesist, poetshulp of keukenmedewerker maak jij dagelijks het verschil in onze woonzorgcentra.
Als coördinator woonzorg geef je leiding aan een team op een afdeling en staat in voor de continuïteit van de zorg in het woonzorgcentrum.
Je werkt samen met 3 andere collega's die dezelfde functie uitoefenen, een coördinator ethiek en dementie en een coördinator innovatie en ontwikkeling. Samen met de directie vormen zij het coördinatorenteam. Je rapporteert aan de directeur.
Je hebt ervaring in een leidinggevende functie en je hebt goed inzicht in leiderschap.
Je hebt affiniteit met ouderenzorg of bent vertrouwd met het functioneren van een woonzorgomgeving.
Je hebt een bachelordiploma in een menswetenschappelijke richting aangevuld met een master of voortgezette opleiding (of je bent bereid deze te volgen).
Je bent sterk in redeneren, in plannen en organiseren. Je kan probleemoplossend denken en bent flexibel in denken en doen. Je bent stressbestendig en in staat om een goede balans in werk en privé te houden. Je bent een coachende en zorgethische leider. Je beschikt over voldoende sociale vaardigheden en staat positief in het leven. Je bent loyaal en integer en gaat discreet om met vertrouwelijke info. Je bent ICT-vaardig.
1. Talentmanagement
Je neemt een voorbeeldrol op. Je adviseert de directeur bij aanwerving en ontslag. Je coördineert het inwerktraject. Je maakt uurroosters op en houdt rekening met de continuïteit en het uurroosterbeleid. Je bewaakt de teamdynamiek en leidt de communicatie- en overlegstructuren op de afdeling. Je draagt bij tot een verbindende cultuur. Je zorgt dat er duidelijke afspraken zijn en stemt hiervoor af met je collega's. Je detecteert opleidingsnoden en geeft input voor het vormingsplan. Je neemt een sterk coachende rol op.
2. Zorgmanagement
Je coördineert het woon-en leefplan samen met de verpleegkundigen. Je detecteert ethische dilemma's en faciliteert de ethische reflex en dialoog. Je bewaakt de wettelijke vereisten van de dossiers. Je zet in op een optimale overlegstructuur met de bewoners en familie.
3. Kwaliteitsmanagement
Je stimuleert het kwaliteitsdenken en het eigenaarschap op de afdeling. Je ziet erop toe dat de medewerkers het nodige materiaal hebben om te werken. Je ziet toe op de huiselijkheid en orde en netheid. Je maakt dat er aantoonbare procedures zijn die ook nageleefd worden en je voert samen met de collega's interne toetsingen uit. Je analyseert klachten en incidenten. Je merkt noden op en levert samen met je collega's input voor het jaaractieplan.
Wij zijn een goed georganiseerd woonzorgcentrum waarin duidelijke afspraken zijn en procedures. We hebben een toekomstgericht zorgmodel en we geloven in de sterkte van iedereen. We hebben duidelijke verwachtingen en zijn consequent in ons handelen, denken en doen. We hebben een sterke visie met oog voor de kwetsbaren in onze samenleving.
We bieden een contract onbepaalde duur aan. 100% werken is een voorwaarde.
Voldoende inwerktijd en begeleiding.
Verloning IFIC 17, maaltijdcheque van 5,5€ per gewerkte dag, 1 dag thuiswerk per maand, een groepsverzekering, GSM-abonnement, gebruik van laptop en mogelijkheid tot fietslease.
Je werkt glijdende uren tussen 8h en 17h.
Je bent 1 op 6 weekends van wacht voor noodsituaties (na een inwerktraject).
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier